Projekt under sovstunder

Arbetet på orangeriet har fortfarande inte kommit igång igen efter uppehållet, och därför har nu mitt projekt "trädgårdsförråd" startat. 
Tanken var att inte dra igång det innan orangeriet var helt klart, men då även trädgårdsförrådet är med på bygganmälan till kommunen, behöver de vara klart för att vi ska få börja använda allt och målet är att orangeriet ska invigas till midsommar! Eftersom snickarna lyser med sin frånvaro blev jag tvungen att börja med förrådet tidigare ändå. 

När Isak sover på dagarna, finner ni mig på baksidan av orangeriet den kommande tiden haha. 
Då det inte alltid blir så långa sovstunder fick jag hjälp med barnvakt samtidigt som jag och en vän la råsponten på taket en kväll, så skönt med lite hjälp så arbetet kom framåt! 
Nu har jag kommit såhär långt.


Fortsättning följer! 



KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: