Golvet är på plats!

Nu är det verkligen inte mycket kvar på insidan av orangeriet. Idag har de lagt klart golvet och gjort ventilationshål. 
Jag är så nöjd med golvet, det blev verkligen såå bra! Tanken var först att jag skulle lagt golvet själv, men då bygget tog något längre tid än planerat och jag just nu är höggravid, så är det ingen bra komdo. Så grabbarna fick lägga det också, och jag måste säga att det var rätt beslut såhär i efterhand. Jag hade inte gjort det såhär bra! 
 
I morgon kommer de och städar och fixar småsaker och på fredag är planen att de kommer för att koppla in vatten och göra min speciallösning på kran! Ska bli mycket spännande att se hur den blir. 
 
Man brukar säga "Den som väntar på något gott" och i detta fall stämmer det verkligen. 3 veckor var planen från början.. nu är vi inne på 4 månader haha! 
 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: