Så efterlängtad <3

Denna semester och sommar har inte varit någon annan lik, jag har mått väldigt illa och sovit bort mycket av min ledighet. Jag har inte kunnat hålla igång som jag brukar, jag har med andra ord verkligen inte varit mig själv. 
Men det är värt det, så värt det! För vet ni..? I mars ska vi bli en till i vår lilla familj! <3
Nu ska två bli tre, eller rättare sagt vi fyra ska bli fem! Våra två små pälsbollar ska få ett lillesyskon! <3 
 
 
När vi åkte uppåt på semester i sommar, gav vi ovetande "fammo" och "faffaj" det här.. 
 
Lyckan var obeskrivlig och nu längtar inte bara jag och pappa efter dig, utan vi alla längtar så mycket efter dig, vem du nu än är där inne <3 

ETIKETTER: 2020 | Allmänt |

KOMMENTARER

Åsa | 2020-09-21 - 19:29:53 |

Joodu. Bästa som händer i våra liv nu!!! <3 <3 Jippi!!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: