Nu är det äntligen dags!!

Ännu en dröm håller på att gå i uppfyllelse, nämligen mitt efterlängtade orangeri ska nu börja byggas och stå klart om några veckor!! 
 
Vi har skickat in alla handlingar och fått startbesked ifrån kommunen, så nu kan vi äntligen börja bygga på vår dröm! Men denna gång är det inte vi själva som ska slita, utan den här gången ska vi ta in folk som ska få göra det åt oss. 
Efter mycket planering och fundering fram och tillbaka ska det nu bli riktigt skönt att låta någon annan ta över, så att jag kan luta mig tillbaka och njuta av att det bara blir klart!
 
Så nu längtar jag galet mycket, förhoppningsvis börjar de gräva redan nu i veckan!!! Det ska sedan ta ca 3 veckor innan allt är klar, det betyder att jag kommer kunna julpynta där ute om allt går som det ska, gaahh!!
 
Uppdatering kommer, jag lovar! 
 
 


KOMMENTARER

Åsa | 2020-09-21 - 19:28:04 |

Spännande! Ett Månses i Ö-götland.


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: