Vårkänslor

Vår framsida består till 90 % av 5-10 cm stora sprängstenar, dessa stenar låg packade och platt när vi flyttade in, men nu efter att vi gått här och marken har satt sig efter 1 års tid har dessa stenar rört på sig och sticker nu upp här och var. 
Vilket har medfört att vi varje gång vi går här snubblar på dessa vassa stenar som ticker upp. 
 
Idag hade vi fint väder och då jag tröttnat på att vricka fötterna varje gång man kommer hem beslutade jag mig för att skotta lite grus. Vi har haft kvar en grushög sedan bygget som jag nu spridit ut, så nu har vi åtminstone en grusgång där vi kan gå utan att vricka fötterna! 
 
Planen är att vi ska beställa ett lass med gårdsgrus som ska spridas ut över hela ytan och att vi ska plantera ut växter som kommer komma upp direkt ur gruset. 
Då jag har svårt att vänta, och vi hade så fint väder när jag var ute och pysslade med gruset, fick det bli lite nytt i våra urnor vid entrén och en hängsäljg fick komma ner i marken! 
 
 
Nu vill jag ha vår på riktigt så att jag kan sätta igång med alla mina ideér här på framsidan! 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: