Betsade ektrösklar

För att få en mer enhetlig känsla här hemma har jag äntligen behandlat alla våra ektrösklar.
 
Jag har slipat och betsat alla trösklar med en vit bets för att de ska smälta in bättre mot det vita golvet. För att få en ordentligt stöttålig yta har jag även strukit dem två gånger med hårdvaxolja. 
 
Såhär såg de ut innan behandlingen: 
 
Efter två strykningar med bets ser de nu ut såhär:  
 
Betsen jag använde är av märket ZAR och burken ser ut såhär, namnet på färgen är "Country white". Ni hittar den HÄR
 
Vi är supernöjda med resultatet och jag blev även lite sugen på att behandla vår trapp liknande när det väl är dags. Återstår att se om det blir så helt enkelt! 

ETIKETTER: 2019 | Allmänt | Vi bygger hus | Vårt hus |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: