Mera trall och pergola

Under tiden jag väntar på att bänkskivan torkar mellan alla slipningar/ spacklingar måste man ju roa sig med annat så man inte går och pillar på det hela tiden haha! 
 
Så i måndags gjorde jag klart första delen av trallen, mellan altanen och garaget! Den ska byggas ut i en sektion till, då den ska gå hela vägen bort till garageknuten, men det blir senare. Nu kan vi åtminstone använda detta i vinter! 
 
 
Igår och idag har jag nu i stället roat mig med att få ordning på pergolan. Det gick lättare än jag trott att göra alla urtag, så jag hann få upp alla reglarna på plats! Jag har dock inte hunnit skruva fast alla ännu, men de sitter bra av sig själv så länge! 
 
 
Sen har jag fortsatt med bänkskivan under kvällen och nu har jag precis avslutat dagen med att tapetsera över vårt lilla missöde från spotlightsfixet i köket! Tadaa... 
 
Före: 
 
Efter: 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: