Armering i trädgården

Måste bara visa att jag fick ett litet ryck tidigare idag, jag fyndade lite klätterväxter på jobbet igår och behövde gräva ner dessa idag. Så jag beslutade mig för att börja sätta upp delar av vårt insynsskydd/ växtstöd som vi kommer ha längs med hela kortsidan på huset. 
 
Här är tanken att det kommer klättra klätterväxter på varannan armeringsmatta och att jag ska fläta i metallband som får rosta på sektionerna mellan dem. Både för insyn men även för att skapa lite rumskänsla.
 
4 st mattor kom upp men sen har vi inga fler så det blir helt enkelt att fortsätta till våren. Men är åtminstone växterna nere i jorden och har någonstans att växa när våren kommer! Tror det kommer bli superbra när det är klart! 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: