Vindskydd och det börjar gro!

I måndags påbörjade jag bygget av vind-/insyndsskyddet på altanen! Jag hann få upp alla tre stolparna och sedan några ribbor längst ner. 
Idag hann jag få upp resterande ribbor på utsidan av skyddet, det saknas en som får komma upp i morgon då jag först inte hittade den rakaren. Sen har vi även bestämt att vi vill sätta ribbor på insidan också för att få mer funktion i det hela, blir lite glest annars känner vi. Men då vi inte planerat för att sätta på insidan från början måste vi invänta hjälp att få hem mer virke återigen - Börjar bli dags att skaffa bil med drag snart haha. 
 
 
Sen kan jag inte nog beskriva lyckan som uppstod när jag upptäckte några gröna små strån! Snart har vi en gräsmatta! 
 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: