Leverans från Vedum och belysning

För ett tag sedan beställde jag några kompletterande handtag till köksön, för att få samma som i resten av köket. Jag beställde även en innerlåda till sopskåpet/ diskbänksskåpet, allt från Vedum. Nu är allt monterat och det blev superbra! 
 
 
Även socklarna har kommit på plats på ön och måttbeställda täcksidor är beställda via Vedum för att få samma färg och form som övriga täcksidor i köket. Tyvärr kommer inte dessa förrän v17, så innan dess kan vi inte heller ta tag i varken gjutningen eller elen. 
 
Men igår innan jobbet hann jag åtminstone in en sväng på Ikea för att bland annat köpa hem två Ranarp lampor som ska hänga över köksön. Det ska vara två stycken men då vi inte har hunnit mäta ut exakt så har jag bara hängt upp en av dom i den befintliga kroken för att få en bild av hur det kommer se ut, så just nu hänger den alltså helt fel men det kommer bli så bra!
 
Som ni ser så har vi även blivit med barstolar! Det är stolen Glenn från Ikea som jag lyckats fynda via en annons på Blocket, så nu fattas det bara en stol! Så nu fortsätter jag hålla koll på Blocket så får vi se om det dyker upp någon mer inom en snar framtid. 
 
 
Igår kunde jag äntligen hämta ut vår nya lampa till vårt matbord och jag kunde inte hålla mig från att montera ihop den direkt! Så nu hänger den över bordet, men vi har inte hunnit koppla in den ännu då det är lite att ordna först, men det kommer bli så fint! 
 
 
Som ni märker händer det massor just nu!


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: