Loppis och påskpynt!

I morse fick jag ett ryck och bestämde mig för att göra en liten utflykt till Motala och åka på loppisturné! Jag fyndade faktiskt riktigt mycket och är så nöjd! 
 
Bland annat denna fina trälåda fick följa med mig hem, för ynka 150 kr! 
 
 
Och när jag gick runt på en av loppisarna, stod plötsligt en sådan barstol som vi behövde framför mig. För ynka 70 kr blev den min, så gissa om jag blev nöjd! Nu har vi alla stolar och det blev så bra! (Som ni ser har vi inte kommit längre med ön, vi inväntar fortfarande täcksidor och elektriker innan jag kan fortsätta) 
 
 
Påsken nalkas och jag har fixat i ordning en liten "påskbricka" som får stå på köksön. Jag är inte så mycket för påskdekorationer annars, men ett litet arrangemang fick det bli i alla fall! 
 
 
Glad påsk på er alla! 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: