Badrumsinredning och takpannor

Igår åkte jag ut till huset innan jobbet för att bära in all badrumsinredning i badrummet då vvsaren ville att allt som ska monteras skulle stå där inne när han kommer.  Så om någon dag kommer allt upp, ska bli så kul att se! 
 
 
Vi har även fått första leveransen av garaget, nämligen takpannorna! Så nu börjar det verkligen närma sig på riktigt! Nästa vecka kommer garaget, ska bli spännande då vi valt att montera det själva. Vet två som ser väldigt mycket fram emot det haha.  
 
 
Kram Rebecca 

ETIKETTER: 2017 | Allmänt | Badrum | Vi bygger hus | Vårt hus |

KOMMENTARER

Åsa | 2017-09-05 - 16:34:06 |

Du syftar väl inte på mig för jag ska sitta i solen och kocentrera mig på taklagsfesten <3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: