Isolerat rum och krokar i badrummet!

I torsdags kom pappa och har varit här och hjälpt till under helgen!
Vi hann få upp innervägg och isolera taket i vårt extrarum i garaget. Där vi ska ha vinterförvaring för mina växter! Nu saknas bara belysning och en frostvakt, men snart kan de flytta ut!
 
Jag var på jobbet ganska mycket av tiden pappa var här i helgen så grabbarna slet mycket där ute själva, men jag hann vara med och gipsa vägg och plasta/ isolera ca halva innertaket innan jag var tvungen att befinna mig på jobbet!  
Det blev ett riktigt bra rum, stort och rymligt! Kommer bli perfekt för växterna i vinter. Framöver är det tänkt att användas mer som hobbyrum och längre fram en flygsimulator. Men innan dess måste vi bygga oss ett orangeri så vi har någonstans att förvara alla växter under vintertiden! Tog tyvärr inga bilder från helgen men det kommer framöver! 
 
Tusen tack till snälla pappa som ställer upp och kör ner för att hjälpa oss!! 
 
Annars har jag inte hunnit så jöttemycket förutom att jag äntligen fått upp krokar till våra handdukar i badrummet nu ikväll! Har länge velat vart jag vi ska sätta dem, men vi är väldigt nöjda med valet båda två! 😃
 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: