Diskmaskinsfront

För ett tag sedan levererades vår diskmaskinsfront som vi beställt från Vedum, men jag har inte orkat tagit tag i den innan. Idag när jag vaknade kände jag att det var dags. Jag började därför mäta ut och skruva fast alla handtag och sen skulle jag fästa den på luckan. 
När jag ska skruva i sista skruven ser jag att det ser ut som en spricka på kanten av luckan, men jag skruvar ändå. När jag är klar ser jag att det buktar ut på utsidan av luckan. Gissa om jag blev irriterad när jag suttit ett bra tag för att mäta och få allt exakt för att sen upptäcka att jag ändå måste ta bort skiten igen....
Jag ringde hur som helst och berättade som det var och de lovade därför att skicka en ny lucka till oss! 
Det är service. Det behövde aldrig bli någon diskussion och det gick väldigt snabbt, så en stor eloge till Vedum! 
 
Luckan fick sitta kvar så länge så att vi lättare ska kunna använda maskinen. Den nya delen kommer inte förrän vecka 50.
 
Ungefär såhär kommer de se ut, det ska självklart även dig lite lister i ovan och underkant med! 
 
 

ETIKETTER: 2017 | Allmänt | Kök | Vi bygger hus | Vårt hus |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: