Påskpyntade guldägg

Snön kom tillbaka efter riktigt fina vårdagar, nu hoppas vi att den försvinner lika snabbt så våren kan komma på ritkigt. 
Har man vårlängtan får man passa på att drömma sig bort, jag pysslade lite idag inför påsken som närmar sig.
 
För många år sedan köpte jag två söta ägg med strumpor i porslin, just för att de var så söta. Men problemet är att de verkligen inte passar in här egentligen. 
I år bestämde jag mig därför för att först göra mig av med dem, men de är ju så söta och speciella så jag gav dem tillslut en ny chans!
Sprayfärgen och maskeringstejpen åkte fram och nu passar de plötsligt in lite bättre till kommande påsk! 
 
Före: 
 
Efter: 
 
Visst blev de lite eleganta ändå? 

ETIKETTER: 2017 | Allmänt | DIY | Påsk |

KOMMENTARER

%25252525C5sa | 2017-03-08 - 20:05:49 |

Å så fina! <3

Svar: Tack <3
Rebecca


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: