En överaskning

I år, den 15 mars firade jag och N 10 år tillsammnans, vi bestämde oss för att fira denna dagen med något vi varit lite hemliga med, nämligen att gifta oss! 
 
Dock hade jag berättat det för några av mina vänner och de var snabba med att börja planera en möhippa för mig, så helgen innan den stora dagen kom det ett gäng med tjejer hem till oss! Måste säga att de hade planerat en helt fantastiskt rolig och mysig dag för mig! 
 
 
Det började med att de ordnat ett riktig prinsess-outfit åt mig haha, de gick ner på knä och friade till mig med en prinsessring, jag fick en prinsesskrona med slöja, fick bära en rosa tyllkjol, prinsessörhängen och sedan tatuerade de mig med prinsesstatueringar, över hela armen samt i svanken haha, superrolig idé! Jag fick sedan en något annorlunda packlista med saker som jag skulle ta med och använda under dagen haha, potatisar? Ja haha, det var bara att packa ned! 
 
Efter att de stylat mig, åt vi lite gott och drack vin innan jag sedan fick bära ögonbindel fram till deras överasking, de överaskade med att vi skulle bada romerskt bad/ spa och självklart hade de fyllt min medtagna vattenflaska med Rosé haha!
Efter att vi myst i ett riktigt varmt och underbart spabad under några timmar åt vi god lunch och piffade till oss något innan vi sedan knatade vidare.
Det visade sig att de planerat in bowling där vi spenderade några timmar tillsammans, självklart var flaskan med rosé med hela dagen haha! 
Därefter köpte vi med oss mat och begav oss hem till en vän som jobbat under dagen. Där spelade vi lite olika spel, åt och drack gott!
 
Kvällen avslutades sedan med utgång, där vi dansade natten lång! Klockan 5 kom jag i säng efter en helt underbar och fantastisk dag! 
Jag är så himla glad över att ha sådana vänner, som gjort och planerat allt detta bara för mig!! Som jag sagt innan, tusen tusen tack, detta betyder så grymt mycket för mig!! 

ETIKETTER: 2017 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: