Valt kakel och klinker!

Idag är det endast 70 dagar kvar tills huset kommer, tiden börjar gå ganska fort nu!
 
För flera veckor sedan fick vi hem papper om att det var dags att bestämma kakel och klinker till vårt badrum, det har varit så mycket annat under den här tiden så vi hade nästan glömt att vi skulle fixa det. I måndags tog vi åtminstone tag i det och åkte äntligen och bestämde hur vårt badrum ska se ut! 
 
På govlet valde vi en ljus platta i betongkänsla och på väggarna blir det blankt vitt. Nu har vi testat att ha mörkare golv ett tag, så nu ser vi fram emot ett ljust och fräsht golv i nya huset! På bilden nedan ser ni de golv vi valt,
 
 
Annars har det inte hänt så mycket gällande husbiten, lite strul med kontraktet för tomten osv men det hoppas vi att det löser sig snabbt.
 
Nu när allt lugnat sig något har jag inte kunnat låta bli att börja packa, enligt min kära man är det nämligen något fel på mig, som ser så mycket fram emot att få packa, det är något jag älskar haha! 
 
Kramar Rebecca

ETIKETTER: 2017 | Allmänt | Vi bygger hus |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: