Hemligt blomsterbud!

Dagen började med ett långdraget arbetspass men gissa om jag blev förvånad och nyfiken när jag fick reda på att jag skulle få ett blomsterbud under eftermiddagen?
 
För några minuter sedan knackade det på dörren och jag fick äntligen reda på vem som skickat denna underbara krispiga vårbukett!
Budet kom tydligen från Smålandsvillan! 
 
Tusen tack Smålandsvillan! Tänk vad lite blommor kan göra en trött och långdragen fredag till en riktigt härlig kväll! 
 
 
Nu går jag äntligen på ledig helg vilket ska bli underbart efter några hektiska dagar! 
 
Hoppas att ni alla får njuta av några lediga dagar tillsammans. 
Kramar

ETIKETTER: 2017 | Allmänt | Vi bygger hus |

KOMMENTARER

Åsa | 2017-01-13 - 19:56:22 |

Så fin!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: