Svart kista

Då var kattlådegömman klar, förutom att jag ska montera på inbyggda hjul. Så att man kan dra fram den men att hjulen inte syns!
Valde att göra den som en gammal "sjömanskista" men samtidigt ganska ruff. Har målat med mattsvart färg för att få en äldre känsla, men även för att mörk färg på utsida och insida gör det svårare att se hålet/ ingången på sidan som jag sågat upp! 
 
Då vi har en extra stor kattlåda blev det en extra stor trälåda. I denna går det i en peewee ecogranda xl. 
 
Jag har egentligen planerat att bygga en bänk som ska stå där kistan står nu och att kistan ska stå in under trappen. Men vi får se om allt får plats och om det ser bra ut! Annars får kistan ändra stå kvar som på bilden eller flytta till lilla allrummet i stället! 
 
Hur som helst är jag väldigt nöjd och det blev mycket bättre än en ful kattlåda! 
 
 

ETIKETTER: 2017 | Allmänt | DIY | Hall | Vårt hus |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: