Sista dagen med trasiga knän

Under natten till idag vaknade jag upp med kraftig smärta i båda knäna och mer eller mindre skrek. Så fort pajade jag knäna. Men lite voltaren och inte böja på knäna så fick det gå ändå. 
 
Så totts att det blev sent dagen innan och trotts smärta, gick vi upp och åkte ut till tomten runt 8. Sista dagen innan OVK och slutsamråd och jag kunde äntligen andas ut och känna att jag skulle hinna klart! 
Jag hade bara sovrummsgolvet och några små "skitbitar" kvar innan allt golv var på plats. Sen skulle vi få dit de sista dörrkarmarna och på alla dörrar innan vi kunde packa ihop. 
 
Jag började direkt med golvet, fast i ett något lugnare tempo, sittandes på rumpan med utsträckta ben då jag absolut inte kunde böja på dem.
Hasade mig fram och tillbaka för att få klart det sista. Under tiden fortsatte Angelica med dörrarna.
 
När vi sen var klara med det började jag och mamma sätta socklar i sovrum för att kunna ställa in sängen vid inflytt dagen efter.  Angelica förberedde genom att mätta ut och rita var alla foder skulle sitta.
När vi var klars med socklar i sovrummet fortsatte vi sedan med foder på övriga dörrar så långt vi hann. 
Samtidigt var grabbarna ute och fortsatte i garaget. 
 
Detta var första dagen vi kom ifrån huset i skaplig tid och det var så skönt. Vi åkte hem, tog en varsin dusch och slocknade tidigt!  
 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: