Bildbomb på huset

Idag kunde jag inte hålla mig längre och därför fick Benjamin komma fram! Man är ju tvungen att prova ut platser i tid när det är ett nytt hus! 😉
 
 
Det är fortfarande rörigt men här kommer lite bilder från huset idag! 
 
I vardagsrummet här nedan skymtar man våra nya ljusgrå linnegardiner! Köpte tyg och sydde under helgen när familjen var här. Så nu går de i skenor, från golv till tak! Tvekade från början angående färgen, men det blev riktigt bra och jag är så nöjd! 
 
Vi har även fått upp rullgardiner I de flesta fönster som ni kanske ser! 
 
 
Hallen - Vi använder fortfarande trappen som jackförvaring då jag inte kunnat bestämma mig för krokar /hängare ännu. 
 
 
Vårt "lilla allrum" som även är en del av hallen. Här har vi inte riktigt bestämt oss för hur vi vill ha det. Jag vet bara att jag vill få bort alla garderober här ifrån och i stältet ha ett stort, "Narnia"-skåp!! 
 
 
Vårt kontor /hobbyrum. Fortfarande kaos då detta är lägst prio här hemma på grund av att vi fortfarande ändå inte har något fiber :/ 
 
 
Då vi valt att ha de lilla rummet som sovrum så är de just det, litet. Men det räcker man sover ju ändå bara där! 
Har bestämt mig för att jag vill ha upp linnegardiner även här från golv till tak, men kan inte bestämma mig för ljus eller mörkgrå så det får bli ett senare problem haha. 
Vi har åtminstone fått upp tv och vägghylla under! 
 
Ni får blunda för den obäddade sängen! 
 
 
I vår garderob har jag äntligen fått upp alla stänger och hyllplan! Så nu är det ordning på alla våra kläder 😃
 
 
I badrummet har jag snabbt pysslat ihop en planka att ha över badkaret. Betsade den med drivveds-bets och har sedan vaxat med hårdvaxolja utan pigment. 
 
 
Det får bli allt för denna bildbomb!  :) 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: