SVÄRTAN

Ikeas nya tillfälliga kollektion Svärtan släpptes i fredags och jag som väntat länge på detta som så många andra, skyndade mig dit direkt efter jobbet! 

Jag hade sedan Ikea gick ut med att denna kollektion skulle komma ut i höst bland annat spanat in det stora brickbordet i plåt och tur hade jag för det fanns bara några få kvar när jag kom dit, så självklart fick ett följa med mig hem!

Dock skulle jag kunna tänka mig nästan allt ur denna serie, stilrent och galet snygga saker! Skålarna som även de ingår i kollektionen skulle mer än gärna få flytta hem till oss! Dock fick jag nöja mig med delen jag inte kunde vara utan denna gång - bordet! 

 

Det blev verkligen perfekt på vår lilla uteplats till våra svarta rottingmöbler. Det står under tak, men om det skulle råka komma regn på det är det inte hela världen då bordet är i plåt. Om det skulle rosta tror jag att det bara skulle bli ännu finare! 

 

 


KOMMENTARER

Åsa | 2016-09-14 - 21:04:32 |

Jätte jättefint!! <3 <3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: