Äntligen hittat rätt

För ett tag sedan fyndade jag äntligen det perfekta soffbordet! Sen vi köpte nya soffan har jag tyckt att det varit svårt med bord. De flesta är för stora, eller också är de små, hittar man något som varit tillräckligt litet/stort på bredden har de varit för högt!

 

I våras köpte jag ett satsbord som vi varit hyfsat nöjda med. Dock så har det kännts lite för litet och fötterna på bordet fastnade något i mattan så det var svårflyttat när det stod glas osv på bordet. Så när jag hittade detta bord på en säljsida var jag såld! Perfekta mått både på bredd och höjd, det har dessutom en stålram ner mot golvet vilket fyller sin funktion när man vill flytta bordet lätt. Det är dessutom galet snyggt, tänk att sådana små detaljer kan göra en sådan skillnad! 

 

Förutom att bordet var i perfekt storlek så kostade det endast 200 kr. Det var dock målat tidigare och tyvärr inte jättefint gjort, så bordet fick sig direkt en omgång av slipmaskinen och sedan några lager lackfärg. Planen är att jag även ska inhandla en glasskiva att ha ovanpå, så det verkligen blir en hållbar och snygg yta! 

 

 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt | Lägenhet 4 | Vardagsrum |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: