Hösten är här

Vår entré har tyvärr sett riktigt tråkig ut sista tiden. Det har helt enkelt glömts bort och andra saker har varit viktigare och gått före. 

 

Men nu när hösten kommit känner jag att det är viktigt att piffa till lite utomhus också. Så förra veckan köpte jag äntligen med mig lite nytt från jobbet och ordnade en snabb liten höstplantering, jag letade även fram en drivvedsbit som jag hittat för några år sedan som med lite vanlig väggfärg och en bit snöre blev en välkomnande skylt. 

 

Så nu behöver vi inte längre skämmas för vår entré haha. Tanken är att jag även ska försöka få ihop en krans till dörren någon gång snart! 

 


KOMMENTARER

Åsa | 2016-09-14 - 21:02:28 |

Så fint!!<3 <3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: