Underbar utedag

Idag är ännu en helt underbar utedag, termometern är i skuggan och står på 27 grader!! Tänk att vi kan få sådana här dagar i Sverige, dagar när det nästan är för varmt att sitta i bikini i skuggan, det känns verkligen som utlandet, det är kvaft och doftar underbart av alla blommor från citronträdet.. nu njuter jag verkligen!
 
Jag har suttit ute hela morgonen från de att jag vaknade, klippt gräsmattan och kollat lite vad som kommer i trädgårdslanden, det går fort nu när värmen är här igen! I skrivande stunt sitter jag i skuggan i bikini i utesoffan med laptopen i knät, kissarna ligger och vilar och fåglarna kvittrar, snacka om semesterkänslor delux! 
 
Här kommer lite bilder ifrån vår lilla oas.. 
 
Minns ni mina planer jag hade i vinter som jag visade photoshopade bilder på här på bloggen? Mina funderingar på en trapp upp till vår trädgård. Den är på plats, dock inte helt klar då jag ska fylla ut alla tomma jordområden med natursten allt eftersom vi hittar sten :) 


KOMMENTARER

Åsa | 2016-05-25 - 21:39:33 |

Å så fint ni har!<3<3<3 Härligt väder också här har det regnat flera dagar. Puss puss!!<3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: