Firande

I helgen var det dags för födelsedagsfirande, denna gången var det jag som fyllde år. Morgonen började med sång och frukost på sängen av älskling och fina presenter innan det var dags att åka iväg för jobb. Tack för en supermysig morgon hjärtat! 

Under kvällen åkte N iväg på eget påhitt samtidigt som jag spenderade den med mina underbara kollegor hemma hos oss. Vi fick en grymt rolig kväll, med mycket skratt!
Dagen blev en dag jag kommer minnas resten av mitt liv, tusen tack allihopa för en grymt roligt kväll och fina presenter trots presentförbud! ;)
 
I morgon kommer mams och paps ner för att hälsa på och fira min dag, så då blir det ännu mer firande :) 
Ska bli väldigt mysigt att träffa dom, vi har längtat!! 
 
Kramar

ETIKETTER: 2016 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: