Trolla bort tvätten

När vi flyttade in här i lägenheten tyckte vi att det inte fanns någon direkt plats för vår smutstvätt. Jag började direkt klura på en lösning, ett skåp bredvid tvättmaskinen och en bänkskiva över allt ihop för att få en stor avlastningsyta, för att tex. vika tvätt eller kanske som skötbord till nya ägare i framtiden. 
 
Det har nu gått 3.5 år sedan vi flyttade in och idén därmed föddes, men idag, ja då tog jag äntligen tag i det och löste därmed vårt tvättproblem. Nu får vi in smutstvätt, tvätt och sköljmedel men kanske viktigaste av allt, vi har nu fått en toalettpappershållare! Tidigare har vi haft ett litet bord bredvid toaletten där vi ställt toarullen, men nu är det problemet som sagt löst! 
 
Tänk att något så snabbt och enkelt kan göra en så glad, jag är lycklig ända in i själen! Detta kommer bli så underbart framöver. I love it already!! 
 
 
Det är så skönt att ha det klart och det roliga är att det inte alls kostade mycket heller! Skåpet fyndade jag på Ikeas fyndavdelning, och täcksidan på vänster sida om tvättmaskinen, är egentligen ett hyllplan även det från fyndhörnan.
Innan har jag letat skåpstomme på blocket, men aldrig hittat rätt, så ibland ska man ha lite tur med! 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt | Badrum | Lägenhet 4 |

KOMMENTARER

Åsa | 2016-06-26 - 08:52:24 |

Du är ju bara så händig! Lillpuppan<3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: