Semester och citrusträd

Jag har äntligen semester och redan i måndags drog jag och en kompis iväg på en liten roadtrip! Börjar med att ursäkta för de dåliga mobilbilderna, kameran fick stanna hemma! ;)
 
Natten till dagen vi åkte fick jag äntligen min leverans av citrusträd! Ett riktigt stort och fint apelsinträd och ett något mindre mandarinträd! Så kul!!
 
Det är en kille som äger Växtimperiet i Båstad som hade vägarna förbi och då passade på att släppa av lite växter till mig 😊
 
Så gissa om jag är glad nu, när jag äntligen har mina träd!! 😀
 
 
När vi äntligen kom iväg började vi vår roadtrip på Mall of scandinavia där vi båda hittade en hel del roliga saker 😊 Sen har vi även besökt en hel del andra butiker på vägen där vi hittade lite mer saker att fylla bilen med 😉 
 
 
Under större delen av veckan har vi bott hos bästa Angelica där vi dansat varje dag, grillat och ätit gott, shoppat lite mer och bara haft mysigt tillsammans! Så underbart och så roligt att bara vara tjejer en vecka! 😉
 
 
Idag har vi spenderat dagen hemma hos mamms och papps där vi åkt ut med segelbåten och självklart var jag tvungen att visa kompisen en av de mysiga butikerna här i stan 😊
 
 
I morgon bär det av hemåt igen och efter en grymt rolig roadtrip känner vi oss rätt nöjda båda två och det ska bli skönt att komma hem till sitt eget igen! 
 
Tusen tack allihopa för denna vecka, det har varit såå mysigt! ❤

ETIKETTER: Resor & utflykter |

KOMMENTARER

åsa | 2016-07-03 - 21:58:56 |

Så mysigt att ha er här<3 å vad kul ni haft hos "Kicka" o "Lusen". Puss puss ses snart!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: