Liten uppdatering från trädgården

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här igen, jag har varit tillbaka på jobbet efter semestern sedan en vecka tillbaka och vardagen har sakta smugit sig på.
Än har det ändå känts som lite "halv semester" då N varit hemma även denna vecka, men i morgon är även han tillbaka på jobb och då rullar vardagen snabbt igång. 
 
Vi har verkligen haft en underbar semester denna sommar, vi har hunnit med väldigt mycket, även om vi inte gjort något "speciellt". Jag väldigt nöjd med min semester men det är trots allt lite skönt att vara tillbaka på jobbet igen, jag har saknat alla. 
 
Jag måste ju visa er min fina kakadua som jag köpte i Växbo, den har nämligen kommit till rätta i trädgården, i sitt apelsinträd! Jag är galet nöjd, den är så underbart vacker och speciell! 
 
Något annat som kommit på plats på altanen är ett stort fågelbad, äntligen! Detta beställdes också under semestern och uppskattas mycket av våra pälsbollar, speciellt när det varit så varmt. På bilderna ser det inte alls så stort ut, men det är hela 60 cm i diameter, så det blev verkligen perfekt där ute!
 
Tanken är att vi ska ha en fontän även här, även denna beställd, men dock några veckors väntetid då vi beställt från Aliexpress! Helt underbar sida när man vill handla billigt!
 


KOMMENTARER

Åsa | 2016-08-05 - 11:54:47 |

Det är så fint så fint. Kommer att bli snyggt med allt när det blir Hus!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: