Vackra koppar

Idag tänkte jag visa er ännu en vacker gåva som låg i tomtens säck. Nämligen det vackra glöggsetet som stod på min önskelista från Månses design.
 
Setet består av fyra koppar, en rusin och en mandelskål samt en skål för pepparkakor. 
De är så underbara i tunt fint porslin med vackra ord som är handmålade! Jag älskar denna stilen, underbart enkel och snygg, men bäst av allt är att de är målade hemma i den lilla staden! 
 
Månses design är en väldigt mysig butik med många saker som är ett - vill ha. Sakerna går i en naturlig och nästan lite "Ernst" känsla!
 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt | Önskningar |

KOMMENTARER

Åsa | 2016-01-20 - 17:25:24 |

Vi börjar om igen med julen<3 är så förbannat tråkigt!!!

Svar: Haha ja det låter jättebra!! Jag hämtar jullådorna i morgon ;) <3
Rebecca


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: