Lampor och andra vackra fynd

Igår berättade jag att våra sänglampor börjat glappa och att jag var in på Ikea för att köpa nya, idag kommer lite bilder.
 
Det blev exakt samma som vi hade tidigare, bara färgen som skiljer då vi hade svarta förut. Jag ville fortsätta att ha samma modell då dessa har passat oss perfekt, de är både flexibla när det gäller ljuspunkten och de syns inte heller speciellt mycket. 
 
 
Något annat fint som numera finns i sovrummet bredvid våran tv är ett par vackra barockljusstakar, jag lyckades nämligen vinna en budgivning på Tradera för ett tag sedan!

Jag har även dessa sedan tidigare men då i en mindre modell och har länge suktat efter dessa lite större! Så gissa om jag blev glad när jag fick paret för 250 kr ink frakt, när de brukar gå för minst det dubbla i vanliga fall! 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: