Stora muggar

Det är farligt att vara ledig, det är såå lätt att råka klicka hem liter saker när man inte har så mycket annat att göra.. ;)
Jag älskar te och hade sedan tidigare fyra stycken XL muggar från Indiska, jag använder dem flera gånger om dagen och är nästan så beroende att jag har svårt att dricka ur mindre muggar! På grund av detta har jag till och med en som står hemma hos familjen så jag har en där när vi kommer hem haha! ;)
Det är så mysigt att krypa ner i soffan med en stor varm mugg och bara mysa.. dessa är desutom väldigt fina och finns i massor av färger och motiv! :)
 
Så nu när jag var ledig kunde jag inte längre låta bli, det är lite för lite med enbart fyra muggar när man använder de så ofta, så denna gång klickade jag hem hela fem stycken till haha! Och motivet som lockade mig var kanske inte helt oväntat för den som känner mig, jag är väldigt svag för sjöhästar.. såå.. det blev fyra stycken med sjöhästar och en med annat motiv.
De jag hade sedan tidigare är turkosa, med lite rosa och blå motiv. Eftersom Indiska tar in dem i många olika färger och dessutom byter ut dem ganska ofta tyckte jag att detta blev en roligare kombo.. 
 
Muggarna heter som sakt XL och rymmer 7 dl, pris 99 kr/st, ni hittar de HÄR
 
 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt |

KOMMENTARER

Åsa | 2016-01-13 - 17:59:54 |

Å så fina!!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: