Poster med egen text

Åh jag måste bara visa vad jag klickat hem! En till poster med egen text, även denna gång blev det ett citat från Ernst! Tanken är att denna ska stå bredvid den tidigare tavlan med citatet - I det enkla bor det vackra. 
 
Jag visste att jag ville ha en till redan när jag beställde den förra, men eftersom den beställningen var den första gången jag beställde från detta företag ville jag få hem den och se den i verkligheten först.
 
 
Jag är väldigt nöjd med resultatet, den blev exakt som jag ville ha den, både med kvaliten på papper och färgen på trycket. Jag kan verkligen rekomendera detta företag om ni är sugna på att trycka upp egna posters. Sidan heter www.zazzle.se
 
Åh nu vill jag att denna ska trilla ner i vår brevlåda så att jag kan få se dem ihop på vår hallvägg! Jag tror att de kommer bli väldigt fina bredvid varandra :)

ETIKETTER: 2016 | Allmänt |

KOMMENTARER

Åsa | 2016-01-20 - 17:24:28 |

Joodu<3<3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: