Makeover av bloggplatsen

Igår bestämde jag mig för att göra en liten makeover där jag sitter när jag bloggar, pysslar, målar och fixar. Det har mest varit "kontor" där tidigare, inte så jättefint. Jag hade bland annat en stor trälåda med småfack där jag förvarade penslar, pennor och allt annat smått, väldigt praktiskt men det såg stökigt ut trots att det var städat.
 
Nu får pennor och penslar stå i vanliga glasburkar som jag virat lite brunt snöre runt. Även en lampa fick ta plats och en trädocka (- vet inte vad de kallas?) som jag fyndade på loppis igår för 20 kr.
 
Jag har alltid tyckt att dessa dockor är fina men lite konstiga och jag har länge haft en hatkärlek för dem. De ser ju så fint ut när de står i ateljeer bland tavlor och målarfärg på bilder, så nu har även jag en ful, fin och lite märklig docka i trä! 
 
 


KOMMENTARER

Åsa | 2016-01-21 - 19:30:52 |

Snyggigt!<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: