I paketen från tomten..

Ikväll provar jag att blogga lite från mobilen då jag tänkte visa några saker som jag fick i julklapp i år! Vi har fått mycket fina och bra klappar, en av mina klappar visade jag er tidigare - ljusbrickan från Ernst och ikväll tänkte jag visa er två andra saker från tomten! 😀
 
Jag fick bland annat den supersnygga vattenkokaren från Eva Solo som stod på min lista till tomten! 
Nu kan den få stå framme utan att jag behöver irritera mig på den! Det har ju inte varit någon ide att ta bort den innan då jag som jag nyss berättat för er är te-beroende!  Så nu får den vara framme och den kommer bokstavligt talat gå varm här hemma haha!  😄
 
 
Något annat fint som tomten kom med från min lista står på vårt matbord! Jag äälskar den, så grymt snygg! 😍 Denna ljusstake finns på MIO för 299 kr och heter Winding! 
 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt |

KOMMENTARER

Åsa | 2016-01-20 - 17:26:19 |

Men Tomten har nog sett vad snäll du varit<3<3

Svar: <3 <3 <3
Rebecca


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: