I fina flaskor

För någon vecka sedan fyndade jag två skönheter, olja och vinägerflaskor från Eva Solo för inte mycket alls! De fick direkt inta köksbänken och äntligen tycker jag att det blev riktigt bra! Jag har försökt med många olika alternativ och flaskor, men aldrig blivit nöjd. Dessa är dessutom så bra då de är droppfria, helt perfekt så man slipper allt kladd på utsidan!
 
Dessutom fick det fina ljusfatet från Ernst som jag fick i julklapp agera bricka till dem, väldigt snyggt och mycket praktiskt då det är lättillgängligt när man vill använda den till ljus.
 
Jag älskar saker som har flera användningsområden! :)
 
 
 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt | Loppis & fynd |

KOMMENTARER

Åsa | 2016-01-13 - 18:00:47 |

Det där blev ju jättebra!<3

Svar: Tack ❤
Rebecca


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: