Ett riktigt fynd

Idag åkte jag iväg för att handla, passade även på att besöka en loppis och sedan in på Ikea en snabbis.
 
I fyndhörnan inne på Ikea låg det två fina granrisgirlanger, jag har tittat på dem flera gånger när de varit ute i butik till ordinarie pris men har då tyckt att de varit ganska dyra (Speciellt om man behöver fler). Idag fick jag en chock när jag tog en kik på prislappen, 10 kr/st !!! Utan att tveka fick båda självklart följa med mig hem.
 
Nu återstår bara ett helt år innan man får ta fram dem.. haha!
 
 
 
Haha som vanligt skulle jag ju till Ikea av en helt annan anledning, nämligen köpa nya sänglampor då våra tidigare börjat glappa, det blev två vita lampor och lite annat, jag hittade även lite småsaker på loppisen men det får bli ett annat inlägg! 
 
Hoppas ni får en mysig kväll! 
Kramar
  

ETIKETTER: 2016 | Allmänt | Jul | Loppis & fynd |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: