Gemensam samlingsplats

En sak vi var överens om väldigt tidigt när vi bestämde oss för att bygga hus, var att när allt skulle dra igång ville vi starta en enskild blogg där vi skulle kunna samla allt material, både för framtiden men också för andra som är sugna eller redan har påbörjat samma resa! 
 
Så idag har jag suttit och knåpat ihop en blogg, vi hade lite svårt att välja bloggnamn då de flesta var upptagna. Tillslut valde vi "Vita kvadrat" vilket verkligen kommer spegla huset. Ni kanske har förstått att jag gillar vitt vitt och ännu mera vitt haha! 
 
Så vår gemensama blogg där både jag och min sambo N kommer vara aktiva heter alltså, 
" vitakvadrat.blogg.se "
 
Jag kommer självklart uppdatera er här på bloggen som vanligt om vad som händer under byggets gång. Men vi vill som sagt även ha ett gemensamt ställe att samla bilder och information och detta blir vårt sätt, där vi båda kan vara aktiva. 
 
Så är ni sugna på ännu mera husplaner och allt vad det innebär är ni välkomna att följa oss!
 
Kramar
 
 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt | Vi bygger hus |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: