Underbart med polkagris

Te-älskare som jag är har jag fastnat för ett polkagriste som jag första gången fick i present för några år sedan, sedan dess har jag letat men inte hittat samma någonstans. 
 
När jag och en kompis var iväg på marknad för någon vecka sedan stod såg jag ett te som liknade det jag tidigare fått. Jag köpte bara en påse utifall det inte skulle vara samma. 
Jag var snabb med att smaka när jag kom hem och visst var det mitt älskade te!! Nu har jag druckit av det varje dag och är helt förälskad. Frisk och sött, supergott! 
 
En påse tar dock slut ganska fort när man dricker av det varje dag, så idag var jag in på deras hemsida och beställde 6 påsar haha. 
 
Kan verkligen rekomenderas! Till och med bättre än Kusmi, och då är det verkligen gott!! 
 
Téet säljs på AQ Presenter och ni hittar det här 
Obs, lånad bild!

ETIKETTER: 2016 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: