Sprayfärg förändrar fort

Idag när fotografen varit här och vi varit tvugna att plocka bort "alla saker som inte passar in" så rök bland annat mina högtalare till stationära datorn. Något jag själv varit irriterad på läge, de har ju varit så hemskt fula! Men dumsnål som jag varit har jag inte köpt några nya, de har ju fungerat och jag har inte vetat vad som varit bra och inte. 
 
Idag åkte sprayfärgen fram, så nu kanske jag kan stå ut med dom ett tag till haha! 
 
Före: 
 
Efter: 
 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt | DIY | Före & Efter |

KOMMENTARER

Anonym | 2016-08-20 - 14:02:06 |

Hej, hittade en bild där du målat dina fönsterbrädor i marmor vita. Vad för slags färg använde du då, sprayfärg där också?

Svar: Hej!
Nej tyvärr går det inte att använda sprayfärg inomhus. Jag slipade med sandpapper och målade med beckers lackfärg.
Mvh Rebecca
Rebecca


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: