Ommålat utomhusbord

Förra hösten fyndade jag och mamma ett slitet matbord för utomhusbruk på en lokal loppis. Först gick det inte in i bilen trots stor bil, så vi blev tvugna att skruva isär det. Sen när vi väl släpade hem bordet var vi nog lite osäkra båda två om det verkligen skulle bli fint, men 100 kr var det värt tyckte vi! 
 
I år hade jag som mål att måla bordet, men har samtidigt velat om det verkligen skulle vara värt det, det var ju så många ribbor och små utrymmen att måla. Ett tag var jag faktiskt påväg att köra iväg det till återvinningen och hoppas på att fynda ett "färdigt" någon annanstans.. 
 
Men så fick jag äntligen tummen ur och målade om det igår, och vilken skillnad det blev! Från att se fallfärdigt ut till att faktiskt se riktigt inbjudande ut! Tänk att lite färg kan göra sådan magi! 
 
Passar även på att visa lite fler bilder ifrån vår uteplats, jag tror inte att jag visat er vår "nya" loungegrupp heller? Den kom mamms och papps hit med i våras då de tröttnat på den! Toppen för oss då vi nu suttit där ute massor!
För er som är uppmärksamma syns även mitt mandarinträd i bild, det i den ljusa korgen! Nu kommer det knopp på alla grenar! 
 
Före: 
 
Efter: 
 


KOMMENTARER

Åsa | 2016-08-11 - 10:57:36 |

Meen det är ju bara sååå fint!! <3<3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: