Fotat lägenheten

Vi har pratat med mäklare och bestämt oss för att fota vårt hem och ordna en färdig portfolio för att ha allt klart för framtida försäljning.Så idag var mäklare och fotograf på plats och tog riktigt snygga bilder!
 
Eftersom allt var i ordning så åkte min systemkamera fram och jag passade på att fota hela lägenheten jag också, vi får inte de "riktiga" bilderna förrän tidigast i morgon! 
 
Så här kommer lite bilder tagna av mig, ifrån ungefär samma vinklar som fotografen valde. 
 
De rum som inte är med i bild just nu är hallen och badrummet. Detta på grund av att vi inväntar hantverkare för att lägga klinkers i hallen innan jag kan fortsätta lägga det vita golvet även där. Så därför är inga bilder tagna i en vinkel så att man kan skymta hallgolvet. Fotografen är därför tvungen att komma tillbaka om någon vecka och fotografera lite mer! 
 
Trädgård framsida
 
Kök och vardagsrum
 
Sovrum
 
Hobbyrum
 
Klädkammare
 
Trädgård baksida
 


KOMMENTARER

Åsa | 2016-08-11 - 23:14:08 |

Jätte jätte fint!! <3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: