Förälskad i gjutjärn

För någon vecka sedan fick jag ett tungt paket levererat till dörren, nämligen en gudomlig golvljusstake i gjutjärn! Jag har sett denna hos vänner till familjen i flera år och suktat efter den varje gång vi varit på besök. Dock alldrig tänkt på att kolla om jag faktiskt skulle haft råd med den, endast antagit att den säkert varit alldeles för dyr!  
 
Men gissa om jag blev glad när jag fick länken av vännerna och besökte hemsidan, och den endast kostade 950 kr och dessutom gratis frakt! Den klickades hem och kom som sagt hem till dörren för någon vecka sedan!! 
 
Nu står den här hemma och är så underbart vacker, jag är så kär. Det är konstigt att man faktiskt kan bli kär i en ljusstake, men jag älskar den. Den är underbar och äntligen min!
Dessutom orkar jag knappt lyfta den, så då kommer pälsbollarna heller inte lyckas välta den haha.
 
Jag har valt att ha blockljus, men det fungerar lika bra med kronljus, perfekt när man vill variera. 
 
Denna skönhet kommer från Qvesarum byggnadsvård och ni hittar den HÄR
 
 
 
 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt |

KOMMENTARER

Åsa | 2016-08-05 - 11:53:44 |

Å vad fin den är! Jag vill ha den vita som Ewa har!!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: