3D visning

Självklart måste jag lägga upp en bild på soffan från 3D programmet så att ni som är nyfikna får en överblick hur det kommer se ut. 
 
Min förhoppning när vi tog bort väggen in till köket var att det skulle bli rymligare men nu när vi köpt denna blir det lite trångt ändå. Men men det kommer absolut fungera och det ska bli riktigt skönt med en stor och rymlig soffa!! 
 
Även om det ligger sjukt många timmar bakom uppbyggnaden av 3D modellen så är det ju ett "engångsjobb" som med tiden är värt varje timme!
För när man väl har sitt hem uppritat är det bara att flytta runt sina möbler och prova fram olika möbleringar, väldigt praktiskt! Något vi haft stor nytta av med detta just vid soffköpet var att vi direkt kunde se hur stor den skulle bli, vilken färg som passade oss bäst och vilka avstånd vi får över till väggar och övriga möbler. Det är verkligen guld värt att slippa flytta runt möbler i verkligheten både med tanke på kroppen och riskerna att repa golv osv. 
 
Jag ritar i SketchUp - Googles egna gratisprogram som är väldigt enkelt och smidigt att jobba med! Kan verkligen rekomenderas om ni är sugna på att rita upp ert hem! 
 
Nu längtar jag ännu mer tills leveransen kommer!!! 
 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: