Vatten i trädgården

För ett tag sedan beställde jag hem en fontänpump till vår trädgård, direkt ifrån Kina för nästan inget alls. (Ca 30-40 kr) 
Igår landade den i vår brevlåda, så självklart var jag tvungen att testa den idag och se hur den fungerade! Älskar den, finns olika munstycken så man kan reglera hur mycket och hur lite den flöda. Den drivs av solcell utan uppladningsbart batteri, så den fungerar bara när solen lyser, men det är det helt klart värt när den var så billig! Har jag tur så fixar min tekniska sambo problemet åt mig, så att den även kan puttra under kvällstid :) 
 
Nu återstår bara att hitta en vacker vid balja/ skål/ fågelbad att ha den i eller också gräver jag ner en bit dammduk och lägger över sten, ja vi får se! Hur som helst ska den inte vara i denna bytta mer än tillfälligt! 
 
Har suttit ute i några timmar nu och lyssnat på ljudet av vattnet, älskar det, det är avslappnande och känns så somrigt! 
 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: