Trädgården

Nu har det gått någon vecka sedan jag visade bilder på trädgården, och det har hunnit hända mycket sedan sist! 
Funderar på att lägga sten i alla rabatterna, på bilden ser ni att jag hält ut lite sten för att se hur det ser ut. Tanken är att binda ihop känslan mellan våra två trädgårdar. Med sten blir det en japansktråd i det hela samtidigt som det ger ett modernt och städat uttryck. Jag gillar annars överväxta rabatter med mycket fina stora växter som konkurerar ut alla sorters ogräs, men jag tror ändå att det kanske får bli sten, eller vad säger ni?
 
 
Dessutom så har ett körsbärsträd flyttat till vår trädgård, det är faktiskt frösått av naturen själv (fåglarna) så det fick en ny plats i vår trädgård. Vi har inte jättestor plats och inte speciellt många ställen att sätta det på, så det fick bli vid planket mot våra grannar.
Vi får se om det överlever, om det gör det får vi flytta det i framtiden då det blir stora. (Det är två på bilden, en ska flytta till familjen) Här är också tanken att gräva ur och lägga natursten för att knyta ihop temat ordentligt. 
 
 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: