Trädgården

Även trädgården i japansk anda har vaknat till liv efter de kalla månaderna! Jag har även täckt fontänen med sten, så nu pålrar det vackert! Efter att ha provat att ha fontänen täckt tror jag nog ändå att jag hade föredragit en stor vacker skål så att det hade synts lite mer och att trädgården även får en "vattenspegel" men detta är klart godkänt så länge! Dessutom verkar det väldigt svårt att hitta en så stor skål utan dräneringshål i botten.. hm. Vi får se om jag hittar något i sommar, på loppis kanske! :)

Jag har suttit ute en liten stund nu i solen och lyssnat på vattnet. Detta var verkligen pricken över i:et i denna trädgården! Så mysigt och rogivande! 
 
 


KOMMENTARER

Frida | 2015-06-02 - 08:34:38 |

Jätteimponerad av allt du gör. Enda bloggen jag följer. :-D Synd att du inte lägger ut inlägg oftare. Du är superduktig!

Svar: Tusen tack för fina ord! Blir jätteglad av att höra att det jag gör och skriver om uppskattas! Ja tyvärr uppdateras inte bloggen så ofta då jag sagt att jag endast använder bloggen för roligt, det får absolut inte bli ett måste. Sen är det svårt att uppdatera när det inte händer så mycket varken i pyssel, inredning eller trädgårdsväg, livet flyter ju på så inte alltid man hinner göra något som man sedan kan visa er här på bloggen, men självklart är målet att blogga oftare!
Tusen tack ännu en gång för fina ord och roligt att du följer min blogg! :)
Rebecca

Åsa | 2015-06-07 - 11:08:01 |

Å vad kul! Äntligen sommar<3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: