Rolig planering!

Vi har äntligen bestämt oss, det blir att renovera köket och det antagligen i sommar! :)
 
Nu är planerna och idéerna många! Vi ska åka till Ikea för att göra en ordentlig ritning tillsammans med kunnig personal för att få exakt vad vi behöver, men självklart var jag tvungen att rita upp det hemma för att se ungefär vad priset hamnar på och hur det kommer se ut!
Har nu suttit och ritat en stund i Ikeas egna ritprogram och fått fram detta resultat. Det kommer bli ungefär såhär, skillnaden är att ugn, häll, fläkt, diskbänk & blandare är endast insatta för att visa storlek på de saker vi ska ha, så de kommer se annorlunda ut men vara ungefär lika stora.
 
Nu längtar jag massor efter att få börja använda det nya köket, men än är det mycket planering kvar. Och nu när jag inte är allt för pigg i kroppen går saker och ting inte alls i samma tämpo som tidigare. Jag hoppas att jag är bättre innan semestertiderna drar igång och att vi kan påbörja köket lite smått :) 
 
 
 

ETIKETTER: 2015 | Allmänt | Kök | Lägenhet 4 | Rita i 3D |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: