Medelhavsblogg

Nu i trädgårdstider är det många som köper olika sorters medelhavsväxter som till exempel citrusträd, fikon eller oliv. När intresset ökar för dessa underbara träd och växter ökar också behovet av kunskap och tyvärr finns det väldigt dåligt med information om hur man sköter dessa växter. 
 
Jag har under många år sökt information själv om alla desa olika växter på nätet, genom att ha frågat mig runt hos olika trädgårdshandlare och provat mig fram med vad som fungerar. Jag vet hur svårt det är att få tag på all information man vill och behöver ha och därför vill jag tipsa om en blogg jag startade för några år sedan för just medelhavsväxter där jag samlat all viktig information. Bloggen innehåller enbart information och skötselråd om just växter från medelhavet.
 
Här hittar ni till min medelhavsblogg! Lycka till med era växter! :) 
 
 
 
 


KOMMENTARER

Åsa | 2015-06-07 - 11:05:53 |

Kul!<3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: