Små fix

När vi byggde köket fick vi ett mellanrum mellan överskåp och kyl/frys då vi ville ha skåpen i linje med högskåpet. Detta mellanrum brukar man oftast bygga igen med en täckskiva eller ett galler, men då vi tyckte att vi behövde utrymmet för förvaring av brickor/ grytunderlägg valde vi att bygga in smala skåp. 
 
Då det inte finns något färdigt i denna storlek blev jag tvungen att pyssla ihop en egen variant. Av ett överskåp med lucka blev det två smala skåp som nu fyller ut utrymmet och ger oss perfekt förvaring! Lite pyssel var det att få det bra, men det var det värt! 
 
Då det skulle bli för mycket med att ha handtag även här valde jag trycköppning till dessa luckor. Nu ser det ut som en fastpanel, precis som jag hade tänkt mig!
 
Före: 
 
Efter: 
 
 
 

ETIKETTER: 2015 | Allmänt | Före & Efter | Kök | Lägenhet 4 |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: